پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 351
نویسنده : Alireza

یکی از مشکلاتی که می توان به سیستم عامل ویندوز مربوط ساخت عدم توانایی در بستن بخش های مختلف سیستم عامل و نرم افزارهای خاص برای کاربران مختلف است. یعنی برای مثال نمی توان به راحتی دسترسی کاربر را به نرم افزاری خاص محدود کرد به همین دلیل هم هست که شرکت های مختلف نرم افزار با ارائه نرم افزارهای مختلفی همچون

Blumentals Program Protector این امکان را فراهم می کنند. با این نرم افزار ساده و کم حجم به راحتی می توان برروی نرم افزارهای مختلف پسورد گذاشت تا کاربر به سادگی نتواند نرم افزار مورد نظر را اجرا نماید. امنیت بالا در مقابل هک پسوردها ، استفاده آسان از نرم افزار ، سازگار با نسخه های مختلف ویندوز و همچنین نرم افزارهای کاربردی هم از مهم ترین خصوصیاتی هستند که در این نرم افزار به چشم می خورند.

امکان استفاده از

Drag & Drop برای انتخاب نرم افزارها به منظور قرار دادن پسورد و نمایش log از آخرین فعالیت ها هم از دیگر نکات کلیدی هستند ؛ نسخه جدید نرم افزار کارآمد Blumentals Program Protector به تازگی عرضه شده است که می تواند برای همه کاربران مفید باشد. پس به شما هم پیشنهاد می کنیم این نرم افزار که برای خصوصی سازی نرم افزارها می تواند اهمیت داشته باشد دانلود کرده و از آن بهره بگیرید.

قابلیت های کلیدی نرم افزار

Blumentals Program Protector

- هماهنگی با تمامی

Application‌ های تحت ویندوز

- امکان انتخاب نرم افزار از لیست موجود در نرم افزار

- قابلیت

Drag & Drop‌ برای انتخاب نرم افزار مورد نظر

- عدم امکان هک کردن پسورد ها در این نرم افزار

- مشاهده

Log های موجود در نرم افزار

- استفاده فوق العاده آسان از نرم افزار

- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7

- و ...

 

Blumentals Program Protector

حجم فایل : 1 مگابایت

رمز فایل : aliasdownload

دانلود

 


:: موضوعات مرتبط: بخش نرم افزار , درایور PC , ,



بازدید : 346
نویسنده : Alireza

 

 

 

این لحظه را تصور کنید:

ویندوز شما دچار مشکل شده و راه اندازی نمیشود. فایل های مهمی نیز روی دسکتاپ یا در سایر قسمت های ویندوز دارید که در صورت نصب مجدد ویندوز از بین خواهند رفت. دیسک شما با خطا مواجه شده و امکان تعمیر و بازیابی ویندوز هم وجود ندارد...

 

قطعا این یک کابوس است. کابوسی که شاید هر کدام از ما حداقل یک بار آن را تجربه کرده باشیم.

 

در چنین مواقعی، هیچ چیز مثل یک CD بوت قدرتمند و کامل نمیتواند مشکلات را حل کند. مخصوصا اگر این CD محیطی کامل و گرافیکی با ابزارهای مورد نیاز در اختیار کاربر قرار دهد که بتواند از اطلاعات خود بکاپ بگیرد و مشکلات سیستم را برطرف نماید.

 

نرم افزار Active@ Boot Disk Suite میتواند یک ابزار بوت حرفه ای در اختیار شما قرار دهد. در ادامه میتوانید جدیدترین نسخه آن را دانلود کنید.ادامه مطلب دانلود کنید

 



:: موضوعات مرتبط: بخش نرم افزار , درایور PC , ,



بازدید : 436
نویسنده : Alireza

 

نرم افزار کم حجم و مفید eBoostr Pro امکان استفاده از فلش مموری را به جای رم در کامپیوتر برای ویندوز XP شما ایجاد می کند. با استفاده از این نرم افزار قادر خواهید بود تا از Flash Drive به عنوان یک Cache برای افزایش کارآیی ویندوز XP استفاده نموده و سرعت سیستم خود را افزایش دهید. این نرم افزار در مواردی که یک برنامه بارها در یک سیستم استفاده شود، مانند برنامه Office، بیشترین کارآیی خود را نشان خواهد داد. همچنین می تواند برای استفاده کنندگان از لپ تاپ که امکان ارتقا RAM خود را ندارند، بسیار مفید باشد. ضمن آنکه اگر از حافظه های فلش که فضای زیادی دارند استفاده می کنید تا مدت زیادی احتیاج به ارتقاء سیستم و خرید Ram برای رایانه خود نخواهید داشت.

 

قابلیت های کلیدی نرم افزار eBoostr Pro:
- افزایش سرعت و کارایی سیستم
- استفاده از حافظه فلش به جای رم در کامپیوتر
- افزایش سرعت اجرای ویندوز
- افزایش سرعت اجرای نرم افزارها در سیستم
- صرفه جویی در هزینه
- محیط کاربری مناست و استفاده آسان از نرم افزار
- حجم بسیار کم برنامه

 

پسورد فایل دانلود شده، www.sarzamindownload.com میباشد.

دانلود با حجم 3.18 مگابایت


:: موضوعات مرتبط: ویندوز , بهینه سازی ویندوز , درایور PC , ,



صفحه قبل 1 صفحه بعد